Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

15 juni 2009

Ikea-tur ,og et nytt lite prosjekt!

Idag hadde jeg en liten runde på Ikea. Enormt mye jeg kunne tenkt meg! Og en god del utstillingsmodeller til 50%,kupp!! Fant og drømme bordet mitt,til HALV pris!! Men vi har ikke plass*sukk* Liatorp..

 
Det jeg kom hjem med var da, lammeskinn til benken,som sollisjenta har lekene i!

Og en hel bråte med disse her; 
 De skal stå i hylla til sollis-jenta,på rommet! Organisere litt rot;) 
Ellers har jeg lenge gått å sett etter noe til badet..Noe til såpe,og tannkoster..Vet liksom ikke helt hva jeg vil ha heller..men endte da opp med dette idag; 

  De får duge enn så lenge:)
Kjøpte og tre hvite pynteputer til sofaen:)

Begynnte på et nytt prosjekt idag..Spraymaling,må være en av de flotteste hobbyene som fins;)                          Fort og bra!! :D 
Arvet dette speilet etter svigerinna mi,er et ganske gammelt speil..som hun igjen hadde arvet etter sine besteforeldre!
FØR 


ETTER


Så jeg håper dette blir bra:) 
Ha en fortsatt fin Mandag!! :D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails