Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

27 august 2009

Något vitt,något grått

Gjett om jeg skal kose meg ikveld da:)
Fikk nemlig hentelapp i postkassa idag,*jubel* så nå har jeg masse inspirasjon og lesestoff:) Hvertfall for kvelden og helgen;)
    "något vitt,något grått,
något nytt,något fått,
något gammalt och slitet,
något blankt,feminint och litet..." 

Boken, Inred och dekorera ljust och lantlig, kjøpte jeg her; Capris  :)

Ha en kjempe flott kveld videre,og kos dere med hva dere måtte finne på:) 

Imorgen er det tid for helgevasken,med nyinnkjøpte Durance produkter:)Nesten som jeg gleder meg;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails