Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

23 mars 2010

God Tirsdag=)

Et lite livstegn fra meg;O)
Jeg og begge ungene har vært utsatt for mye sykdom på kort tid nå..halsbetennelse,ørebetennelse og bronkitt på oss alle 3!!

Mannen har HELDIGVIS(ja heldigvis,dere vet jo hvordan mannfolk som blir syke er..:P)sluppet billig fra det hele.
Nå har vi fått medisiner og ser ut til å kunne vende tilbake til den normale hverdag;)
Så nå skal jeg nok klare å blogge om andre ting enn sykdom snart;) 

-Må legge til at det ikke er det samme å sitte på pcen tett i pappen,døv og med mandler på størrelse med meloner=)- Det ga jeg opp fort;O)




Blitt svært lite interiør i det siste da,så jeg deler noen bilder fra de fine blomstene jeg fikk av min kjære:) 


Tusen Takk for God Bedring hilsner:)
Ønsker deg som titter innom en kjempe flott Tirsdag,uten sykdommer;)
Gleder meg til å titte litt rundt i blogglandia idag og ikveld:)

Klem




1 kommentar:

  1. Ville bare ønske deg en riktig god påske. Nyt våren og noen deilige fridager! Albertine

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails