Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

16 juni 2010

Krusseduller i varmen.

Noe av det herligste med Sommer og varme er alt det gøye man kan finne på ute.
Sollis-prinsessa er veldig glad i blomster,så vi gikk oss en liten tur. Plukket med oss blomster og busker;O)
Tok med oss blomstene(les Løvetann) ut på terrassen. Og begynnte å dele,rive og dyppe dem i vann.
Dette var stor stas for prinsessa:O) 

Masse fine løvetann krusseduller :0)
Dette er Sommer-minner fra da jeg var liten♥♥♥

Har du en spesiell aktivitet/lek som du minnes ekstra godt fra barndommen? 




1 kommentar:

  1. Løvetann kruseduller er gøy, og de blir jo så fine! Husker jeg synes det var gøy da jeg var liten! :-) Ha en finfin helg! Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails