Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

16 mai 2009

Tilbake til blogglandia

Her har det vært hektiske uker,for ikke å si måneder!!
Her har vi vært syke,alle som en..noe som er utrooolig kjedelig,spesiellt nå som vi har hatt ferie.
Jeg har ligget strekk ut i 3uker,og vært helt elendig! Sollismannen har vært "døds-syk",i hele 3dager,ja dere vet de mannfolka :P
Og lille sollis-prinsessa har heldigvis sluppet unna det verste:) Men vært veldig slapp..
MEN,nå er alle helt gode,jeg er tilbake på jobb..etter mye sykdom,og en FANTASTISK Thailand tur:D Må gjentas:)
Ellers er det ikke blitt store forandringer her i hjemmet..er begrenset hva en orker å bruke energien på nå som jeg har vært syk.
Men idag har jeg tatt meg tid til å luke bed,og strø havsalt over hele:) Ja,havsalt!! Hehe,et tips fra min bror..skal holde det meste av ugress borte,og alle de sinnsykt ekkle sneglene borte!!
Så nå skal jeg gå på befaring hver dag i bedet!! Ingen ugress:P Orker ikke å luke igjen,for her var det MYE ugress!!
Ha en flott Lørdagskveld alle sammen:D Og ikke minst en fin feiring imorgen!!
HIPP HIPP HURRA!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails