Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

27 november 2009

Kosekveld:)

Nå kjenner jeg julestemningen kommer her i huset:) Sollis-mannen er på julebord,jeg går rundt og diller..vasker og koser meg:O) Syns det er herlig å få være alene og bare gjøre som jeg vil,på kveldstid:)
Prinsessa sover,og den lille prinsen sover fredelig på sofaen ved siden av meg:) Sjokolade,boligpluss,brus og x-factor ligger foran meg:)
Tidligere idag kom Sollis-mannen hjem med denne fine juleoppsatsen til meg:) *smelt* de kan viss de vil,disse mannfolka;)
Kanskje litt dårlig samvittighet for at jeg ikke skulle på julebord:P
Men jeg må si at jeg egentlig bare er glad til..frister ikke akkurat å presse seg ned i finkjolen tre uker etter fødsel;)

Imorgen tidlig er det tidlig opp,da skal vi ut på julegaveshopping:) Gleder meg til å forhåpentligvis bli ferdig med det;)

Ha en fin Fredagskveld alle sammen:)

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails