Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

15 februar 2010

Problemer med blogspot!!

 ARRRGGGGGGHHH!!!!!!!!!!
Andre som ikke klarer å legge ut bilder her inne på blogspot??
 Nettopp derfor har jeg ikke fått lagt ut noen innlegg i det siste..masse å blogge,men kjipt uten bilder da..;O) (utenom det fra iPhonen da)
Håper det bare er en midlertidig feil..og at det snart er ordnet:O)

Ha en flott Mandagskveld :)
Nå skal jeg kose meg med å lese litt i blogglandia;O)


OPPDATRING;
Jippiiii !!!!!!!!  Datanerdet mitt kom hjem og sa at jeg måtte skifte fra Opera tilbake til Internet Explorer;O) Problem solved!! Hihi var ikke verre visstnok :P Men det tenkte vel ikke jeg på da:P

LYKKELIG!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails