Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

05 juli 2009

Er sommeren borte?

Har vært helt overskya her i hele dag..Litt nedbør har det også vært:/ Vil ha sommer og SOL!!
Men må si det er litt herlig og ikke ha det fullt så varmt i huset da:)
Og da blir det igjen mye lettere å gjøre litt hus arbeid,selv på en Søndag! *lalalala*
Har gjordt en del småting rundt i huset,og har mange ideer som jeg vil få til..men det er enda den hersens malinga av huset som det er litt igjen av...blæ! Må få gjordt det snart..

Her er litt av det som har blitt gjordt idag:)
 Fant fremm disse glassa,fra Ikea. Frokostblandinga til Sollis-mannen klar til frokosten:)
Er så forferdelig irriterende med disse SVÆRE eskene over alt..Så nå ble det så koselig att;)
Denne knaggen her kjøpte jeg i Sverige,sist sommer..Men klarer ikke huske hva butikken heter..irritert meg leeenge nå! For det var så mye fint der:)
Men vi skal tilbake samme plass om noen uker,så da skal det shoppes:)
Den har fått plass på Sollis-prinsessas rom:)
 Og det ny-spraya speilet har blitt hengt opp i gangen:)Gjorde seg mye bedre nå som det er blitt hvitt:)
 Og tilslutt,bilder fra Sollis-prinsessa som 6mnd. har vi nå fått opp i stuå,i ikea rammer:)
Kjenner det nermer seg senga for denne damen nå;) 
Ha en fin kveld:) Og kryss fingrene for STRÅLENDE SOL imorgen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails