Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

28 juli 2009

Savner dette!!

SOMMER &SOL!!
Noen bilder fra den flotte ferien vår i Mars:) Phuket,Thailand:)









*Sukk* Den som er så heldig og kunne vært i varmen og kost seg nå:)
Her er hverdagen kommet for fullt,Jobb for meg,og det nermer seg Bhg start for sollis-prinsessa:) Det skal bli spennende:)
Så flyr jo tiden avgårde,og jeg er allerede 24uker på vei:) Så når alle begynner å tenke på jule-handel ,og gavestyr..Har jeg prinsen min i armene mine:D
Litt,vedlig tidlig å dra inn JUL allerede da men:P
Håper dere andre nyter sommer,og sol:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails