Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

18 august 2009

Spennende dager

Se på denne blide frøkna!! :)

Hennes første dager i Barnehagen i disse dager:) Hun storkoser seg med alle ungene :)
Gøy for både mamma,og prinsessa at oppstarten har gått knirkefritt :)
Ufattelig hvor fort tiden har gått,store lille jenta vår:)

Ha en flott dag alle sammen!! Håper været er bedre hos dere enn hos meg..

1 kommentar:

  1. Hei på deg! Så koselig med besøk fra deg på bloggen min. :) Jeg er glad du likte den! For en skjønn liten jente du har. En skikkelig solstråle ser det ut som. Ha en god helg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails