Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

14 oktober 2009

Dagen igår!

Gårsdagen gikk med på å feire Sollis-mannens bursdag:O) 
 Prøvde å legge inn dette innlegget igår..men var nok noe i veien med hele sida her..Så det får bli et forsinka  innlegg;)


Gratulerer med dagen Mannen min:O)

Evig Din

Med Deg er jeg alltid trygg
Med Deg er livet deilig å leve
Med Deg blir vi to som ler
Jeg vil være sammen med Deg ennå mer
Dine kyss er fortsatt spennende
Dine armer gjør meg varm
Dine øyne forfører hver dag
Jeg nyter deg i fulle drag
Uten Deg er jeg kald
Uten Deg er det tomt
Uten Deg er det ensomt og trist
At jeg trenger Deg er sant og visst
Takk for at Du er Deg
Takk for at Du er her
Takk for at du vil bli min

Jeg er evig Din.
 





 Ellers har faktisk første julepynten kommet i hus;) Måtte slå av litt dødtid mellom sykehus og legebesøk idag,så turen bar til plantasjen..Og der var det kommet masse fiiiin pynt:O) 

Skal få lagt ut bilde etterhvert,men er vel kanskje litt tidlig:P 


Ha en flott kveld videre folkens!! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails