Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

28 oktober 2009

Nøff nøff!!

 Da var vaksinen i boks her i huset også:O)
Vært litt i tvil om jeg i det heletatt skulle ta den..men legen overtalte meg,siden jeg er i risikogruppa! Er jo gravid..
Så får bare håpe jeg slipper unna noen biviirkninger;)



Her har det på nytt vært mye sykdom i huset,føler ikke det har vært annet etter at Sollis-prinsessa har begynnt i bhg! Men er heldigvis frisk og i god form igjen nå:)
Den fjerde barnesykdommen har nemelig gått i bhg her..Feber med utslett.

Krysser fingrene for noen friske mnd;)


 Ha en strålende dag ,alle sammen:O)

2 kommentarer:

  1. Så flott at du er vaksinert! Reknar med det er bra for deg sidan du er så nære fødselen:)
    Håpar du har fine dagar.
    Klem Anneskaar.com:)

    SvarSlett
  2. har vært usikker mht til vaksinasjon,men har bestemt meg for å bli vaksinert.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails