Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

10 desember 2009

Host,herk og julehandel

Grusomt med folk,hosting,herking,knuffing og barnevognHAT! 

JEPP,har forsøkt meg på en julehandel idag også..Hva er det med folk og den panikken? Løper som galne fra butikk til butikk..Ser styggt på oss med barnevogner,som forøvrig har problemer nok å svinge oss mellom hyller,unger og kjerringer;) 

(nrk)


Nei,takke meg til rolige formiddager på kjøpesenter,der kun vi i mammaperm,arbeidsledige og noen som er hjemme på juleferie har orket å stå opp:O) 

Så da forstår dere vel slagplanen her i huset til uka?? Opp før 10.00---Innta shoppingsenteret---hjem--og VIPS!!Ferdig med julehandelen :D  


Nå skal jeg innta hvileposisjon i sofaen;O) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails