Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

28 desember 2009

Soveromsmøbler til ungene:O)

Idag gikk turen til Ikea:=) 
Fikk endel gavekort til jul,og noe av dette skulle brukes til kommode til lilleprinsen ,og Seng til sollis-prinsessa:O)
Idet vi ankom Forus så vi at det var utrolig mange som hadde samme ærend som oss..Helt KAOS på parkeringsplassen.(og inne for den saks skyld)
Og til mannens store fortvilelse hadde lageret på andre siden av motorveien også startet med selvbetjening;O) Så imens jeg satt varmt og godt inne i bilen(og trodde han fikk god bærehjelp) gikk han fortvilet rundt mellom de 54 radene og så etter alt vi skulle ha =) 
Han kom tilbake med alt som skulle til,så da ser jeg meg fornøyd:) 
Vi har også kommet frem til at vi må bytte soverom med ungene,så dette blir prosjektet for uka/ukene som kommer;) Gleder meg til å bli ferdig :D
MEN jeg fikk vistnok ikke lov å male...IGJEN..er jo bare under to år siden jeg malte ungenes rom..Men jeg SKAL nok få overtalt han tilslutt:) 

,
 Kom hjem med denne til lilleprinsen,noe som mannen syns var ganske så sprøtt..siden den sorte kun kostet 950kr denne uka! Men den er jo langt fra like fin som i hvit!!!! Noe mannen sa seg enig i tilslutt;O)  Og dessuten har sollis-prinsessa en lik som også skal på samme rommet! (ja,jeg måtte virkelig argumentere for den hvite der;) 

Også denne til Sollis-prinsessa:)Gleder meg til rommet er klart :D 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails