Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

23 januar 2009

BlodHarry,eller genialt?

Ikke vet jeg...men,hva er det med mannfolk og barer? 

Sollismannen kom plutselig med den geniale ideen,om vi får et hus med kjeller MÅ vi jo ha BAR! Såklart,billiard,masse masse ølglass,tønner og svære fæle barkrakker.

Huff,her drømmer jeg om et skikkelig koselig hus.Mens mannen skal starte bar!

Hva med denne? Skikkelig Hawaii,Hadde nok vært utrolig flott sammen med neonskilter og øltønner.

Foto lånt fra;( http://www.badebutikk1.no/) Eller denne? Med massagebad!

Dette hadde nok vært topp for karen min her!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails