Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

27 januar 2009

"Ny"Benk

Har lenge vært på utkikk etter en liten benk til å ha i gangen.
Har en kommode der fra før,så det trengte ikke være noe med skuffer osv.
Så da kom jeg hjem med denne her


Kjøpte den på Fretex,100kr!
Fikk klar beskjed fra Sollismannen om å ikke bruke for mye på noe som skulle stå der.Siden han ikke ser det samme behovet som meg..typisk!
Men jeg syns den var litt søt,ikke sånn som ALLE har,og det er viktig!Hihi
Så nå sitter jeg og tenker på om jeg skal male/spraye den hvit..eller om jeg rett og slett skal ha et trekk på den.
Men tror det heller mest mot å spraymale den hvit.Kanskje ha noen søte puter,eller lammeskinn på den.


Men uansett,kommer til å bli herlig å ha en plass å sitte når jeg skal kle på jenta mi!

2 kommentarer:

  1. Den benken var jo virkelig stilig! Så deilig ut med skinnet du har lagt på den.

    SvarSlett
  2. Var veldig fint med lammeskinn, og om du vil spraye den hvit i tillegg går jo det ganske fort..! Ha en fin helg! Klem-Mia

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails