Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

22 januar 2009

Går rundt og drømmer..

Ja jeg og Sollismannen går rundt og drømmer om et svææært hus. Et hvit hus(i mitt hode hvertfall)med koselig hage og mange rom..Med koselig stue,og hvit sofa..hvite,eller hvertfall lyse møbler.
Noe sånt kanskje?
(www.gamlenes.no/ bruvollenovre.html)
Har nemlig det stikk motsatte nå..Og den dumme dumme svarte skinnsofaen er nok kommet for å bli.Hvertfall sålenge vi fortsatt bor her..Sollismannen mener nemlig at det ikke er noe poeng i å kjøpe nytt,når vi ikke har kjeller eller loft med plass til gamle rester av møbler..
Men etterhvert håper jeg virkelig at stua vår kommer til å se like flott ut som hos alle dere andre der ute.
Jeg driver å drar inn på hvite og lyse puter,tepper,lys og pledd. Sølv lysestaker,og masse annet fint stasj. Og håper huset mitt bare plutselig er super duper koselig og LYST når jeg våkner:)
Kanskje huset har vært med i "extreme makeover" eller "tid for hjem" helt sånn plutselig i løpet av natta..Kan jo aldri vite..
Men når det er sagt,så må vel sant sies at det er ikke SÅÅÅ fælt her som dere sikkert tror etter dette innlegget da.
Men det er bare det at huset bærer preg av en person med store shopping problemer og som har lagt sin elsk på skinnsofa og mørke møbler..Og har hatt Turkis som sin store lidenskap :/
Men har heldigvis,som mange andre, plutselig lagt om,og vil KUN ha det lyst og koselig!
www.ikea.no                                                     En sånn sofa kunne jeg godt tenkt meg!
Men det spørs vel..Med en unge (eller skal vi si to:P )
Så forøvrig Ektorp tullstad Lenestol igår på Ikea til kun 590 kr..Guuud jeg skulle hatt svært hus.Jeg har så mye jeg har lyst på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails