Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

28 februar 2009

Helg og Åhlens

Var på en liten shopping runde idag..Skulle bare ut og kjøpe diverse til ferien vår.Men endte selvfølgelig opp på samtlige interiør butikker,med forbud om kjøp fra Sollismannen :/ 
Men jeg fikk tatt et overblikk over hva jeg ønsker å ha med meg neste gang jeg skal ut på shopping,ALENE :O) Hihi
Her er noen av disse, (alle bildene er fra   www.ahlens.se)

 

 
   

 

 

 

 


 

 



 
Mye fiiint der syns jeg:o) Får sommerfølelse når jeg ser på disse herlige fargene..spesiellt med disse rutene og prikkene:0) Er veldig glad i polka dotts :D 
Kos dere masse i det som er igjen av helga  :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails