Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

13 februar 2009

Litt helge syssler

Ryddet og vaska litt idag..
Prøvde meg på litt decopage..ble ikke så bra. Men øvelse gjør mester;)

Selvfølgelig måtte jeg jo spraymale noen små prosjekter ferdig også..hihi:o)
 FØR   
 ETTER

Føler jeg ikke har fått så mye tid her inne,som jeg skulle ønske. Blir ikke så mye tid til  overs etter jobb,trening og ei lita jente som krever sitt:o) 
Men får komme med litt innlegg i helgene da hvertfall:O)
Var på en liten "Loppis-tur " hos mamma idag!!
Ente opp med disse flotte fatene!



Er etter Mormoren min:O) 
Men over til en liten sak..som dere kanskje kan se på bildene,er det noen merker/flekker som jeg ikke får av..finnes det noe middel,kjerringråd eller noe som kan fjerne dette?
Prøvd med sølvpuss..men hjalp ikke stort! 
Setter pris på all hjelp!!
HA EN FLOTT HELG

1 kommentar:

  1. Så flotte fat, og spraymalingen gjør stadig nye underverker!! :-) Det header-bildet ditt får meg alltid til å smile! :-) Ha en fin uke! Klem-Mia

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails