Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

21 februar 2009

Stille og rolig helg!

Er herlig med slike helger innimellom.
Spesiellt etter forrige Lørdag..da var det festligheter med jobben min,og Sollismannen lå strekk ut på sofaen til 21.30!! På søndagskvelden!! :O
Men denne helga har gått til rydding og trening:0) 
Har hatt et lite prosjekt i kveld da..Syns det ble litt søtt;) 
 Hadde etpar slike til å ha rundt lysa..syns de ble litt kjedelige..
 Så jeg viklet det opp..og den ene ble et søtt hjerte!
 Hang det på en karaffel,som ikke gjorde så mye utav seg;) 
Og så klart har jeg lest ,og studert i den siste boka jeg fikk..Sjarmerende Gjenbruk. Står så mye koselige tips ,og jeg kjenner jeg blir helt gira her jeg sitter :D 

Men det får vente til en annen dag..kanskje imorgen?
hehe,nå skal Sollismannen ha meg med å se på Semestersvenskar!! (Et program som går på Svensk Tv4) De følger nemlig guider som bor i Thailand,og dette er VELDIG intressant for oss som reiser dit om 2uker!!!Er andre gangen,men alikevel veldig spennende å se bilder derfra! Spesiellt for den kjære mannen min;)
Så ha en FLOTT helg ,og fastelaven imorgen!!

2 kommentarer:

  1. takk for kommentar sollis:)
    likte veldig godt hjertet du har laget..
    hvor har du kjøpt den pynten?
    syns jeg har sett noe lignende ett sted.

    SvarSlett
  2. Ble kjempefint!! :-) Ha en fortsatt fin helg!! Klem-Mia

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails