Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

05 januar 2010

En av mine julegaver

polar,FT60


Som virkelig kom godt med:) Gleder meg hver kveld når jeg skal ut på tur:O) Spennende å følge med på hvilken sone jeg er i :P 
Følger også et treningsprogram på klokka,og her gjelder det å få fyllt ut antall treningstimer,forbrente kcl og forbedre kondisjon:) Hver Søndag får jeg to konvolutter inn på klokka,den ene med godkjent treningsuke eller ikke,og den andre med vekt! Om uka er godkjent får jeg en smiley :D Hihi,sånne småting er virkelig med på å drive meg!! :D
Idag hadde jeg den første treningsøkten min på mange mnd. Var på helsesenteret,og det gikk overraskende bra:O) Kjente knapt ikke noe i bekken eller rygg!:) (bekkenløsning i sv.skap)

 Må få ryddet litt til her..Har byttet rom med ungene,og det var ikke lite småting som skulle byttes om:P
Skal få lagt ut et bilde av det FLOTTE rommet vårt..hihi;O) En prinsesse verdig:P 

Ønsker alle en kjempe flott kveld! :)  

1 kommentar:

  1. Hei hei og takk for koselig hilsen:) Så smart den var da. Har jeg aldri sett før. Vet du ca pris?

    Fant ikke noe sted å legge meg som følger her jeg?Herlig blogg!
    Klem til deg:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails