Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

11 januar 2010

KonsollSTRYKEbord!

Kom over dette gamle strykebrettet igår når jeg skulle ut i boden og hente ved.

Visste om at vi hadde det,men det ble stuet lengst bak i boden når vi flyttet hit..Var noe gammelt som Sollis-mannen hadde dratt med seg! Vi var inne på tanken å kvitte oss med det da,men er glad vi ikke gjorde det!
Syns det ble et koselig lite  "konsollbord" nå =)
 
Tror jeg skal kjøpe Lady "drivved"og male over det med:O) Tror det kan bli stilig:O)
 

 Ha en flott Mandag :)


3 kommentarer:

  1. Tusen takk for God bedringshilsenen. Han ble frisk i løpet av dagen, heldigvis. Det hjalp nok med litt ekstra oppmerksomhet. Vi sovnet på sofaen begge to. og etterpå var han mye bedre.

    Strykebrettet passet jo ypperlig bak sofaen. Tipper det blir knallstilig når det får et malingsstrøk. :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Hei og tusen takk for koselig hilsen på bloggen min :)

    Strykebrettet ditt er kjempetøft! Bra du ikke kvittet deg med det ;) Jeg tror også et malingsstrøk vil gjøre det enda finere.

    Håper du får en strålende dag! :)

    SvarSlett
  3. Det blir sikkert fint, den beisen er veldig fin farge på! Ha en bra uke! Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails