Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

20 januar 2010

Sykedager!!



Utsikten de siste dagene;)

Kan ikke forstå at det skal være mulig å være så uheldige som vi har vært i det siste...Nå har vi hatt en skikkelig runde med omgangsyke her i huset! Så her er det blitt lite aktivitet både når det gjelder interiør,blogging og hus. Formen er betraktelig bedre for oss alle nå, heldigvis.    Men jeg må si det har vært noen fæle dager!!Sist jeg var i nærheten av så dårlig var jeg matforgiftet(mest sannsynlig) i Thailand!  Så nå håper jeg vi kommer oss gjennom noen uker uten sykdom;) Nå som jeg har vært syk passet det godt at den snille mannen min kom hjem med en splitter ny iPhone til meg;D Så dette er mitt første innlegg fra den;) Ønsker alle en fortsatt fin dag!!        

Klem   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails