Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

15 september 2009

Før og etter

Må si jeg ble kjempe fornøyd med Fretex funnet mitt:)

Står på rommet til Sollis-prinsessa. Jeg har lenge tenkt å skaffe en hylle eller liknende til oppbevaring/utstilling av dåpstingene hennes. Og andre ting hun er litt liten til å leke med enda;) Og nå syns jeg at jeg har funnet akkurat dette:) 

Den nederste delen er allerede blitt lillebror sin plass..med en liten bil og en søt liten blå kanin:) 

FØR

ETTER

----------------------------------------------------------------------------------

Tanken var å få hengt opp hylla,men syns egentlig den gjorde seg bra der den står:) 

Nå skal jeg ta meg en bloggerunde,så er det klart for unge mødre ikveld:) Syns det er så morsomt å se dette programmet:) 

MEN først,male ferdig Loppefunnet mitt;) En herlig tallerkenhylle:)

Kos dere videre i go`været:) *Det har vi hvertfall ENDELIG her*

2 kommentarer:

  1. Det ble nydellig,tenk hva maling kan gjøre.
    Me love!
    Knottene var også flotte!
    klem

    SvarSlett
  2. Ååå, så fint det ble!! Passet bra å bare sette det der ja! Håper du har en fin helg! Klem-Mia

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails