Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

30 september 2009

Vaffelkjeks

Idag har jeg hatt en super dag,med masse masse energi!! Herlig med sånne dager innimellom:)

Så etter jobb har det blitt vasking av klær,rydding i alle klesskap,ryddet på sollis-prinsessas rom og ikke minst middag:) Så for å toppe det hele ble det nydelige Vaffelkjeks til kos etterpå:)



Dette er en god favoritt her hos Sollis-prinsessa:)

 Denne oppskriften her fant jeg på en blogg tidligere,men klarer ikke huske hos hvem...Men uansett,legger ut oppskriften om noen andre skulle ønske å prøve seg:)


100 gr smør
1,25dl sukker
2 egg
1ts bakepulver
1ts vaniljesukker
300-400 gr mel

Rør smør og sukker hvitt.
Tilsett 1 egg av gangen,Rør inn det tørre.

Trilles som klinkekuler og stekes i vaffeljern!


 Ha en flott kveld videre,alle sammen!! :)



2 kommentarer:

  1. Hei hei! Vaffelkjeksa såg kjempegode ut:)
    Høyres ut som om du har hatt ein effektiv dag.
    Viktig med litt kos på slutten då:)
    Ha ein herleg kveld!
    Klem Anne i www.anneskaar.com:)

    SvarSlett
  2. Jeg skal lage brun lapskaus til min datter paa torsdag, hun gleder seg til den middagen. Naa fikk jeg sporsmaal om jeg kunne lage vaffelkjeks ogsaa, saa naa faar jeg prove din oppskrift, for den saa jo god ut. Hilsen mamma 73 aar.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails