Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

10 september 2009

Fretex funn



Sist uke var jeg en liten tur innom Fretex.Ville se om jeg fant et lite skap,eller en tallerkenhylle. Og sist nevnte er nok bare å drømme om å finne der;) 

MEN nå står altså dette lille skapet til tørk i boden min,etter en omgang med malekosten:) 

Dette skal stå på Solli-prinsessasrom.:)  Gleder meg allerede til å pynte og kose meg:)
Og det bete av alt.... 100KR!! :D Det kan jeg jammen leve med;)

Håper dere alle har en kjempe fin dag:) 
Jeg er fortsatt hjemme med syk unge,men håper og tror at hun bedre imorgen :) 

1 kommentar:

  1. Så gøy!! Vi får vel se det når det er ferdig? Håper du har hatt en strålende søndag! Klem-Mia

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails