Velkommen til min blogg =)

Her skrives det om Hverdagsliv,shopping og interiør.

Koselig at du tar deg tid til å lese her inne hos meg!

Setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen etter deg :O) 

26 september 2009

Nye skapdører

 Har tidligere pyntet litt på de forferdelig kjedelige skapdørene på soverommet..Og idag kom jeg over noen søte knotter,som jeg bare ikke kunne gå forbi;) 
 

 Før og etter;)




Så her har dere resultatet


Syns det ble riktig så koselig,og skulle jeg bli altfor lei av blomstene,er det bare til å rive dem av:)  


Håper dere alle sammen har en koselig Lørdagskveld:) Her er det bare avslapping,og tv-kos:) Men jeg måtte inn å snike litt i blogglandia;) 

3 kommentarer:

  1. Hei
    så stilig det ble med wall-stickers!
    Flotte knotter også!

    Ha en fin kveld
    Beate

    SvarSlett
  2. For en forandring!! Med enkle triks!!
    Lekkert med stickersene:)Og flotte knotter..

    God kveld:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for gode ord fra deg! :) Så fint skapet ble, det er utrolig så lite som egentlig skal til for å lage forandringer.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails